• flag_nl
  • flag_uk

Klachtenregeling

We vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht het onverhoopt voorkomen dat de dienst niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt u een formele klacht indienen. We nemen dan contact met u op om de klacht te bespreken en we zoeken samen met u naar een passende oplossing. Uw klacht zal vertrouwelijk worden behandeld.

Stuur ons uw klacht per e-mail (info@taalswitch.nl) of per brief. Omschrijf hierin duidelijk uw klacht. Binnen twee weken ontvangt u een schriftelijke bevestiging, waarin we aangeven wie uw contactpersoon voor deze klacht is en wanneer wij weer contact met u opnemen. We streven ernaar om binnen 6 weken na ontvangst van de klacht een passende oplossing te vinden.

Als we niet tot een voor u acceptabele oplossing kunnen komen, kunt u zich richten tot het College van Arbitrage voor inburgering. De beslissing van het College gebeurt in de vorm van een bindend advies.

Bovenstaande informatie is een samenvatting van onze klachtenregeling. De volledige beschrijving kunt u per mail opvragen via info@taalswitch.nl

Recente berichten


Wij helpen u graag verder!